O nas
Producentem aplikacji do odczytywania papierowych faktur SaldeoSMART jest firma BrainSHARE IT sp. z o.o.

Firma założona w 2009 roku rozpoczęła działalność na rynku biur rachunkowych innowacyjnym rozwiązaniem do komunikacji biura rachunkowego z klientami - Saldeo, dostępnym obecnie jako Pakiet SaldeoSMART Komunikacja z Klientem.
Komunikacja z Klientem to narzędzie, które pozwala na szybkie i nowoczesne:
  • przekazywanie dokumentów księgowych między biurem i klientami,
  • wystawianie dokumentów sprzedażowych (faktur, rachunków) – biura poszerza swoją ofertę o program do faktur dla swoich klientów,
  • importowanie przez biura faktur sprzedażowych klientów bezpośrednio do programu księgowego,
  • automatyczną wysyłkę rozliczeń księgowych do klienta (bez konieczności pisania wiadomości e-mail czy wykonywania telefonów),
  • bieżącą kontrolę pracy biura rachunkowego.
Saldeo w krótkim czasie zgromadziło rzeszę zadowolonych klientów i obecnie stale pracuje dla ponad 10000 klientów.
Korzystając ze zgromadzonych doświadczeń i znajomości problemów i specyfiki pracy na rynku usług księgowych, firma BrainSHARE podjęła się pracy nad rozszerzeniem aplikacji Saldeo o moduł do odczytywania faktur.
Odczytywanie Dokumentów SaldeoSMART stanowi więc zarówno dopełnienie Pakietu Komunikacja z Klientem, jak również może być wykorzystywane jako samodzielne narzędzie do wsparcia pracy biura rachunkowego i działu księgowego firmy.
W kwietniu 2016 moduł Odczytywania Dokumentów SaldeoSMART został włączony do platformy zakupowej Marketplanet, gdzie jest wykorzystywany do automatycznego przetwarzania i obsługi papierowych faktur.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej...
Zatrudnij SaldeoSMART do pracy przez całą dobę!
Platforma SaldeoSMART jest dostosowana do Twoich potrzeb
Zobacz dostępne formy zakupu pakietów SaldeoSMART
SaldeoSMART
jest dostępne w 3 pakietach:
Zobacz jak działa
Odczytywanie Dokumentów
Pakiet SaldeoSMART Odczytywanie Dokumentów
umożliwia odczytywanie danych ze skanów faktur. Pozwala to na przyspieszenie pracy przy wprowadzaniu tych informacji do programu księgowego i ich kategoryzacji.
Dowiedz się więcej
Wybierz dla swojego Klienta
Obieg Dokumentów
Pakiet SaldeoSMART Obieg Dokumentów
to rozszerzenie Odczytywania Dokumentów. Umożliwia skonfigurowanie indywidualnego, dostosowanego do potrzeb fimy obiegu dokumentów w elektronicznym archiwum.
Dowiedz się więcej
Poznaj korzyści skutecznej
Komunikacji z Klientem
Pakiet SaldeoSMART Komunikacja z Klientem
daje wiele wymiernych korzyści i usprawnia pracę księgowego. To innowacyjna platforma łącząca biuro rachunkowe i jego klientów, z programem do fakturowania i rozliczeniami księgowymi.
Dowiedz się więcej