Komunikacja z Klientem to program dla biura rachunkowego do komunikacji z jego klientami. Posiada dostęp online do informacji o rozliczeniu księgowym,
program do wystawiania faktur, prowadzenia online firmowej Kasy oraz elektroniczne archiwum z dokumentami klienta.
Już od stycznia 2019 Komunikacja z Klientem to również E-teczki pracownicze – archiwum dokumentów kadrowych, dostosowane do nowych regulacji.
Pakiet Komunikacja z Klientem jest stale, intensywnie rozwijany.
Od 1 stycznia 2019 roku Komunikacja z Klientem to również E-teczki pracownicze, czyli elektroniczne archiwum dokumentów kadrowych dostosowane do nowych regulacji.
W ostatnich aktualizacjach:
  • przebudowaliśmy listę faktur sprzedażowych, towarów oraz utworzyliśmy listę jednostek miar,
  • rozszerzyliśmy mechanizm generowania i wysyłania faktur w różnych językach,
  • dodaliśmy moduł Kasa, który pozwala na prowadzenie online firmowej Kasy (wystawianie KP, KW i generowanie Raportów Kasowych w różnych walutach),
  • utworzyliśmy mechanizm kategoryzowania i wymiarowania faktur wystawianych w SaldeoSMART, który w najbliższych wersjach będzie włączany dla kolejnych integracji z programami księgowymi.
Komunikacja z Klientem to więcej możliwości oraz funkcjonalny panel dla klientów Twojego biura.
Praca z SaldeoSMART to wygoda, nowoczesność i wyższy standard obsługi klientów.
Skontaktuj się
Jesteś zainteresowany pakietem SaldeoSMART Komunikacja z Klientem?
Znajdź Certyfikowanego Partnera Komunikacji z Klientem
albo skontaktuj się z naszym Partnerem w Twoim regionie
Copyright © 2019 BrainSHARE IT sp. z o.o. All rights reserved