Aplikacja mobilna SaldeoSMART
Od dziś SaldeoSMART możesz mieć zawsze pod ręką - w swoim telefonie!
Prezentujemy aplikację mobilną SaldeoSMART.
Aplikacja mobilna jest przeznaczona dla firm, korzystających z programu SaldeoSMART w ramach współpracy z biurem rachunkowym lub posiadających wybrany Pakiet SaldeoSMART bezpośrednio w swojej firmie.
Z aplikacji mobilnej mogą korzystać także Użytkownicy Panelu Księgowego.
Funkcje aplikacji mobilnej:
  • DODAWANIE i EDYCJA DOKUMENTÓW W PDF*
Proste i szybkie – wystarczy zeskanować dowolny dokument telefonem i dodać go przez aplikację mobilną zainstalowaną na Twoim telefonie. Dokument będzie natychmiast widoczny w Twoim koncie SaldeoSMART zarówno dla Ciebie, jak i Twojego księgowego. W zakładce Załączniki dodasz i edytujesz załączniki do dokumentów oraz dokumenty powiązane. Dodane dokumenty - faktury, a dla Użytkowników Obiegu Dokumentów także umowy, pisma i zamówienia, możesz edytować bezpośrednio w aplikacji.
  • ODCZYTYWANIE DOKUMENTÓW*
Dodawany dokumentów można automatycznie odczytać przy użyciu OCR. W ten sposób faktura, po dodaniu do archiwum dokumentów, będzie od razu opisana (numer, daty, kwoty czy nazwa kontrahenta).
  • WYSZUKIWANIE I WYSYŁANIE DOKUMENTÓW*
Musisz sprawdzić dokument, który oddałeś do księgowości, a nie masz pod ręką komputera - wyszukaj go w aplikacji mobilnej po różnych parametrach i filtrach. Gdy znajdziesz potrzebny dokument, wyświetlisz podgląd skanu oraz będziesz mógł wysłać go mailem.
  • AKCEPTACJA DOKUMENTÓW W OBIEGU*
Zdalnie zatwierdzisz dokumentów i przekażesz je do kolejnego etapu w Obiegu Dokumentów z uwzględnieniem warunków przejścia, wskazywania osoby odpowiedzialnej i dodania komentarza. O dokumentach przypisanych do Użytkownika poinformujemy komunikatami push.
  • WYSTAWIANIE I WYSZUKIWANIE FAKTUR SPRZEDAŻOWYCH*
Wystaw fakturę sprzedażową wraz z kodami GTU w swoim telefonie. Bazy kontrahentów i towarów są pobierane automatycznie, możesz także dodać nowego kontrahenta lub towar. Wystawioną fakturę wyślesz od razu do swojego kontrahenta. Jeśli musisz sprawdzić wystawioną wcześniej fakturę, to dzięki wyszukiwarce błyskawicznie ją odnajdziesz i zobaczysz jej pogląd.
  • PRZEGLĄDANIE ROZLICZENIA KSIĘGOWEGO
W podsumowaniu rozliczenia księgowego Firmy są informacje na temat przychodu, kosztów, zysku/straty narastająco. Użytkownik może zobaczyć także szczegóły rozliczenia z ostatniego uzupełnionego miesiąca, czyli rodzaje podatków/ ZUS do zapłaty oraz informacje czy są one już zapłacone. O nowych podatkach, ZUS czy terminach ich płatności informujemy na bieżąco komunikatami push.
  • KONTROLA PŁATNOŚCI*
Dotyczy zarówno faktur sprzedażowych, jak i dokumentów kosztowych. Można wprowadzać płatności częściowe. Masz także dostęp do listy niezapłaconych faktur sprzedażowych i dokumentów kosztowych Firmy wraz z ich podsumowaniem.
  • ZADANIA*
Przeglądaj, edytuj i dodawaj zadania zawsze wtedy, kiedy tego potrzebujesz. O zbliżającym się terminie realizacji zadania przypomną powiadomienia push.

* zakres dostępnych funkcjonalności zależy od uprawnień nadanych dla Użytkownika.
Stosowanie aplikacji mobilnej SaldeoSMART to przede wszystkim szybkie i łatwe dodawanie dokumentów do elektronicznego archiwum w SaldeoSMART.
Dzięki temu firmy obsługiwane w SaldeoSMART będą mogły błyskawicznie przekazywać nowe faktury do księgowych.
Pobierz aplikację mobilną SaldeoSMART
Zobacz instrukcję
pierwszego uruchomienia
Tylko teraz aplikację dla SaldeoSMART pobierzesz bezpłatnie, wpisując w wyszukiwarce "SaldeoSMART"!
Dla wersji online:

Dla instalacji lokalnych i serwerów dedykowanych*:
* zgodnie z harmonogramem aktualizacji - zakres funkcji aplikacji zależy od wersji programu SaldeoSMART oraz od wersji aplikacji mobilnej (szczegóły w instrukcji)
Copyright © 2021 BrainSHARE IT sp. z o.o. All rights reserved